Savage Garden - Truly Madly Deeply

 

老歌回顧,野人花園雖然已解散,但當時的歌曲現在聽起來也不算退流行~~~

Truly Madly Deeply很有節奏的歌曲~

 

  

 

 

 

I'll be your dream
我會是你的夢想
I'll be your wish
I'll be your fantasy
你的希望,你的幻想
I'll be your hope I'll be your love
我是你的希望,你的愛
Be everything that you need
你要的一切我都有
I'll love you more with every breath
每一次呼吸,我就更愛你
Truly, madly, deeply do
真誠、瘋狂而深深的愛著你
 I will be strong I will be
faithful
我會堅強充滿忠實
'cause I'm
counting on a new beginning
因為我指望一個新的開始
A reason for living
一個生存的理由
A deeper meaning, yeah
更深一層的意義

I want to stand with you on a mountain
我要與你一起站在高崗上
I want to bathe with you in the sea
與你一起沐浴在海中
I want to lay like this forever
我要永遠這樣躺著
Until the sky falls down on me
除非天空掉下來砸死我

And when the stars are shining brightly in the
velvet sky,
當繁星在絲絨般的天空上閃閃發光
I'll make a wish send it to
heaven
我會許個願,將它送到天堂
Then make you want to cry the tears of joy for all the pleasure and the certainty
然後,為所有的歡愉與必然讓你不由得流下喜悅的淚水

That we're
surroundedby the comfort
我倆被幸福所圍繞
and protection of the highest powers
被最大的力量所保護著
In lonely hours

在寂寞的時刻裡
The tears
devour you
淚水吞噬你

I want to stand with you on a mountain
我要與你一起站在高崗上
I want to bathe with you in the sea
與你一起沐浴在海中
I want to lay like this forever
我要永遠這樣躺著
Until the sky falls down on me
除非天空掉下來砸死我

Oh can you see it baby?
噢,你知道了嗎?
You don't have to close your eyes
你不用閉上眼睛
'Cause it's standing right before you
因為這一切就在你面前
All that you need will surely come
你所期望的終將實現


I'll be your dream I'll be your wish
我是你的夢想,你的希望
I'll be your fantasy
你的幻想
I'll be your hope I'll be your love
你的希望,你的真愛
Be everything that you need
你想要的我都有

I'll love you more with every breath Truly, madly, deeply do
每一次呼吸,我就更愛你一點,真誠、瘋狂而深深的愛著你


I want to stand with you on a mountain
我要與你一起站在高崗上
I want to bathe with you in the sea
與你一起沐浴在海中
I want to lay like this forever
我要永遠這樣躺著
Until the sky falls down on me
除非天空掉下來砸死我

I want to stand with you on a mountain
我要與你一起站在高崗上
I want to bathe with you in the sea
與你一起沐浴在海中
I want to lay like this forever
我要永遠這樣躺著
Until the sky falls down on me
除非天空掉下來砸死我


1. faithful [ˋfeθfəl] adj. 忠實的;忠誠的;忠貞的

 He is faithful to his wife.

2. counting on 依靠,依賴,信賴;指望

 Don’t count on a salary increase this year.

3. velvet [ˋvɛlvɪt] n.[U] 天鵝絨,絲絨

4. heaven[ˋhɛvən] n.[U] 上帝

5. surround[səˋraʊnd] vt. 圍繞(+ with / by)

6. devour [dɪˋvaʊr] vt. 狼吞虎嚥;吞沒
 同義字:swallow

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Kuth 的頭像
    Kuth

    半個挨踢人

    Kuth 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()